کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت گوشی های هوشمند لومیا ۵۳۲ و ۴۳۵ را معرفی کرد

اگر اخبار مرتبط با دنیای ویندوز فون را پیگیری کرده باشید بدون شک اطلاع دارید که تا اواسط سال ۲۰۱۵ هیچ پرچم‌دار جدیدی مبتنی بر این سیستم‌عامل معرفی نخواهد شد، اما مایکروسافت دست روی دست نزاشته و امروز از دو عضو جدید خانواده لومیا با نام‌های لومیا ۴۳۵ و لومیا ۵۳۲ رونمایی کرد.


Lumia 532

هرچند انتظار می‌رود دنیای سیستم‌عامل‌های موبایلی در تابستان با معرفی ویندوز ۱۰ شاهد تغییرات اساسی شود، اما بر اساس شایعات گذشته تا آن زمان نباید منتظر معرفی پرچم‌دار جدیدی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون باشیم.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ به نظر می‌رسد مایکروسافت نیز قدم جای پای نوکیا گذاشته و علاقه خاصی به عرضه محصولاتی با قیمت پایین دارد، در همین راستا امروز از دو گوشی هوشمند لومیا با پسوند ۵۳۲ و ۴۳۵ رونمایی کرد. در ابتدای امر این نکته را باید یادآور شویم که هر دو عضو جدید میان رده هستند و نباید انتظار مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای از آن‌ها داشت. با این حال لومیا ۴۳۵ و لومیا ۵۳۲ که قیمت بسیار کمی دارند، از طراحی خوبی نیز بهره گرفته‌اند و ما را به یاد طراحی گوشی‌های نوکیا X می‌اندازند.

لومیا ۴۳۵ ارزان قیمت‌ترین گوشی از خانواده لومیا بوده و قیمت آن تنها ۶۹ یورو است. این گوشی هوشمند در دو نسخه یک و دو سیم کارته عرضه خواهد شد و از سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ آپدیت لومیا دنیم بهره می‌برد. لومیا ۴۳۵ از صفحه‌نمایشی ۴ اینچی با وضوح تصویر WVGA و چگالی تصویر ۲۳۳ پیکسل در هر اینچ استفاده می‌کند. مایکروسافت در این محصول از پردازنده دو هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۲۰۰  با فرکانس کار ۱.۲ گیگاهرتز به کار گرفته که در کنار ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عملکرد قابل قبولی ارائه می‌دهد.

Lumia435_Marketing_2_DSIM

 

 

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری ارزان‌ترین گوشی خانواده لومیا می‌توان به دوربین اصلی ۲ مگا پیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و  f/2.7، دوربین دوم  ۰.۳ مگا پیکسلی با وضوح VGA و f/2.7، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، پشتیبانی از نسل سوم شبکه مخابراتی (۳G)، پشتیبانی از شبکه‌های ۹۰۰ مگاهرتز، ۱۸۰۰ مگاهرتز و ۱۹۰۰ مگاهرتز، پخش صوتی و تصویری پیشرفته از طریق بلوتوث A2DP نسخه ۱.۲ و باتری ۱۵۶۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

مایکروسافت امروز علاوه بر معرفی ارزان‌ترین لومیا، از گوشی هوشمند دیگری با نام لومیا ۵۳۲ رونمایی کرد که همانند لومیا ۴۳۵ یک میان رده محسوب می‌شود. این گوشی نیز در دو نسخه تک و دو سیم کارته به بازار عرضه خواهد شد و قیمتی در حدود ۷۹ یورو دارد.

Microsoft-Lumia-532-620x551

لومیا ۵۳۲ تقریبا دارای مشخصات سخت افزاری مشابه لومیا ۴۳۵ داشته که از جمله آنها می توان به صفحه نمایش ۴ اینچی WVGA با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و چگالی تصویر ۲۳۳ پیکسل در هر اینج، بهره گیری از تراشه ۴ هسته ای اسنپ‌دراگون ۲۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و f/2.4، دوربین دوم ۰.۳ مگاپیکسلی با وضوح VGA و f/2.7 و باتری ۱۵۶۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

به گفته مایکروسافت لومیا ۵۳۲ و لومیا ۴۳۵ در رنگ‌های سبز روشن، نارنجی روشن، سفید و مشکی از اواسط بهمن در بازارهای آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و اروپا عرضه خواهند شد. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که با خرید این محصولات ۳۰ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ابری وان درایو به مدت یک سال به رایگان دریافت خواهید کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24655 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/10/25 تعداد مشاهده: 1877
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر